Porada Dnia ! - Jabłczan Kreatyny

Rada na dziś: 
Dlaczego warto zdecydować się na stosowanie Jabłczanu kreatyny w okresie letnim?? 

Co to jest jabłczan kreatyny:

Jabłczan kreatyny (tri-creatine malate / TCM; di-creatine malate). Połączenie jednej cząsteczki kreatyny i trzech lub dwóch cząsteczek kwasu jabłkowego w jedną molekułę. Jabłczan kratyny charakteryzuje się lepszą rozpuszczalnością w płynach niż monohydrat kreatyny, a także większą stabilnością chemiczną. Sam jabłczan , bierze udział w przemianach energetycznych zachodzących w ustroju, dzięki czemu uzupełnia działanie samej kreatyny.
W ogólnym przeświadczeniu jabłczan kreatyny daje mniej spektakularne przyrosty beztłuszczowej masy ciała, zdobyte kilogramy są jednak lepszej optycznie jakości.
Jabłczan kreatyny stosowany prawidłowo wspomaga wydatnie zdolności wysiłkowe takie jak siła i wytrzymałość siłowa, przyśpiesza przyrost beztłuszczowej masy ciała, jak również przyśpiesza regenerację powysiłkową. Transport kreatyny do komórek mięśniowych potęguje insulina, tak więc jeśli w krótkim czasie chce się uzyskać wysycenie mięśni kreatyną,rozsądnym jest przyjmowanie jej bądź z produktami żywnościowymi zwiększającymi odpowiedź insulinową (są to węglowodany i białka), bądź z odżywkami i suplementami wykazującymi taki potencjał (odzywki węglowodanowe, węglowodanowo-białkowe,).Jabłczan kreatyny występuje przede wszystkim w formie kapsułek, dostępny jest także w formie proszkowej, zarówno w postaci monopreparatów, jak i wieloskładnikowych stacków kreatynowych.

Warto zdecydować się na stosowanie Jabłczanu kreatyny w okresie letnim ponieważ:
- Nie daje efektu tzw " Pompy"
- Dzięki niemu możemy podkreślić nasze mięśnie
- Zwiększamy siłę i wytrzymałość naszego organizmu
- Nie zatrzymuje nam wody w mięśniach

Dawkowanie:

zależnie od formy preparatu, rodzaju wysiłku i masy ciała stosuje się zazwyczaj jeden z następujących modeli przyjmowania kreatyny:

- suplementacja cykliczna: 5 - 10g na dobę w 1 - 3 porcjach w ciągu dnia, po 2 - 5g na dawkę. Długość cyklu ok 4 - 12 tygodni

- suplementacja stała: 0,03 - 0,05g na kg masy ciała, przez dłuższy czas. 

Zalecane stosowanie jabłczanu kreatyny jest w porach
-Rannych < na czczo>
-Przed i po treningu 

Polecamy produkty takie jak:
1) http://suplefit.pl/product-pol-323-Trec-CM3-360-kaps.html
2) http://suplefit.pl/product-pol-128-Olimp-TCM-400-kaps.html
3) http://suplefit.pl/product-pol-1294-Activlab-TCM-500g.html

Serdecznie zapraszamy do zakupów.
Pozdrawiamy 
Suplefit 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel